Достарға айту
ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитеті ағымдағы жылы функционалдылықты алмастыратын "салықтық әкімшілендірудің интеграцияланған жүйесі" СӘИЖ жаңа ақпараттық жүйесін толығымен іске қосуды жоспарлап отыр, қолданыстағы 7 жүйе: БСАЖ, ОБДШ, Акциз, СЕӨЖ, СТК, Портал, ИШ. Бұл туралы ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитеті Цифрландыру департаменті Цифрлық технологияларды дамыту басқармасының басшысы Агманова Перизат хабарлады.
СӘИЖ жоғары жүктелген және масштабталатын IP-нің үздіксіз жұмысын қамтамасыз ететін микро сервистік архитектураға негізделген, сонымен қатар 40-тан астам сыртқы ақпараттық жүйелермен біріктірілген және сыртқы жүйелер үшін ашық API ұсынуға дайын.
Бұл жүйе өнеркәсіптік пайдалануға енгізілді және қазіргі уақытта енгізу және көбейту сатысында.
СӘИЖ іске қосылуы мүмкіндік береді:
- жоғары сапалы қызмет көрсету;
- құжаттарды өңдеу уақытын 1 минутқа дейін қысқарту, сондай-ақ уақыт бірлігінде жүйенің қолжетімділігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету, яғни 250 мыңнан астам пайдаланушының салық төлеушінің кабинетіне бір мезгілде қол жеткізу қамтамасыз етілетін болады;
- шолу процестерін жеделдету (енді олар желіде жауап береді).
Сондай-ақ салық төлеушінің кабинетінде СӘИЖ салық төлеушілер мен Мемлекеттік кірістер органдары арасындағы өзара іс-қимылды жақсартуға және жеңілдетуге мүмкіндік беретін функционал оңтайландырылған:
жарлық хабарламаларға, оның ішінде қажетті құжаттарды қоса бере отырып, жауаптарды электрондық түрде ұсыну мүмкіндігін іске асырды;
заңды тұлғаларды оңалту және банкроттық процесі автоматтандырылған, бұл әкімшілермен және конкурстық басқарушылармен электрондық түрде өзара іс-қимылды жүзеге асыруға мүмкіндік береді;
акт салық есептілігі мен салық өтініштерінің нысандарын толтыру кезінде ФЛК-да мүмкіндігінше жазылған, бұл салық төлеушілер тарапынан қателер санын, сондай-ақ құжаттарды өңдеуден бас тарту санын азайтуға мүмкіндік береді;
шығу құжаттарында қызмет көрсетуден бас тартуды қалыптастыру кезінде салық төлеушілер себептерді жоюы және қажетті құжаттарды МКК-ға келмей-ақ қайта ұсынуы үшін бас тарту себептері көрсетіледі;
шығу құжаттарында QR-кодты қалыптастыру қарастырылған, оны сканерлеу шығыс құжатының түпнұсқалығын тексеруге мүмкіндік береді;
ЭЦҚ ны үшінші тұлғаларға беру фактілерін болдырмау үшін мемлекеттік кіріс органдарымен қатынастарда өкілді айқындау мүмкіндігі;
өз қызметкерлеріне құқықтарды нүктелік бөлу, оның ішінде салық төлеушілер қызметкерлерінің (ҰК басшылығының шешімі бойынша) салық есептілігі мен салық өтініштерінің белгілі бір нысандарына қол жеткізу құқықтарын шектеу мүмкіндігі.
Аталған әсерлердің барлығы салық төлеушілердің мемлекеттік кірістер органдарымен электрондық өзара іс-қимылға қанағаттанушылығының артуына әкеледі.
Ақпаратты пайдаланған жағдайда Kazakhstan Today ақпараттық агенттігіне гиперсілтеме жасау міндетті. Kazakhstan Today Ақпараттық агенттігінің материалдарына авторлық құқық.