Қазақстанда ең мәселелік қызмет салаларының рейтингі жарияланды
Рейтингте медицина және теміржол көлігі көш бастап тұр.
АЛМАТЫ. 14 ШІЛДЕ - Тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитеті топ-5 қазақстандықтар жиі шағымданатын мәселелік қызмет салаларын жариялады, деп хабарлайды KAZAKHSTAN TODAY ҚР Сауда және интеграция министрлігі Тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитетінің баспасөз қызметіне сілтеме жасап.
2020 жылғы шілде мен қазан аралығында ҚР тұрғындары арасында тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласында әлеуметтік зерттеу жүргізілді. Сауалнаманың мақсаты халықтың қандай да бір қызмет түрлерімен қанағаттану деңгейін анықтау, сондай-ақ қазақстандықтардың тұтынушылық сауаттылығы деңгейін анықтау болды. Респонденттер сауда мен қызметтің 20 саласын бағалады. Ел тұрғындарының қанағаттану пайызы орташа деңгейден жоғары (67%) екенің белгілі болды. Әлеуметтік сауалнама негізінде азаматтардың тұтынушылық құқықтары үнемі бұзылатын қызметтердің топ-5 проблемалық саласы анықталды", - делінген комитет хабарламасында.
Оның мәліметінше, бұл тізімде медициналық қызметтер көш бастап тұр, тұтынушылардың 45,9%-ы көрсетілетін қызметтердің сапасына қанағаттанбайды.
Сұратылған тұтынушылардың 43,2% теміржол көлігінің қызметтеріне қанағаттанбаған.
Қалааралық/халықаралық автомобиль көлігінің, оның ішінде таксидің қызметтеріне тұтынушылардың 42% қанағаттанбаған.
Білім беру орталықтарының қызметтеріне сұралған тұтынушылардың 41,6% қанағаттанбаған.
Қанағаттанбаған қызметтердің бестігін байланыс қызметі жабады, сұралған тұтынушылардың 35,9% қанағаттандырмайды.
Туристік сала, қоғамдық тамақтану, ТКШ және басқа да салаларға қатысты шағымдар аз емес.
ТҚҚК-ге құрылыс ұйымдарының атына шағымдар түскен жоқ. Олар ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитетіне тікелей жіберіледі, ол құрылыс саласының барлық мәселелеріне жетекшілік етеді.
Респонденттердің 67,5%-ы тұтынушылардың құқықтарын қорғауды мемлекеттік реттеу саласында бәрі жақсарды деп санайды.
Зерттеу қорытындысы бойынша Комитет бірқатар ұсынымдар әзірледі. Мемлекеттік органдарға тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың барлық бағыттары бойынша түсіндіру жұмыстарын күшейту ұсынылады. Кәсіпорынның, ұйымның, көрсетілетін қызметті берушінің имиджіне әсер ету арқылы көрсетілетін қызметтер саласында бәсекелес ортаны қолдау және құру маңызды. Бұл тауарлардың, қызметтердің сапасын арттыруға және тұтынушылық шағымдардың санын азайтуға көмектеседі. Мектептерде, колледждерде, ЖОО-ларда, тұтынушылар арасында тұтынушылық сауаттылық негіздеріне оқыту жүргізу ұсынылды", - деп хабарлады ведомствода.
Ақпаратты пайдаланған жағдайда Kazakhstan Today ақпараттық агенттігіне гиперсілтеме жасау міндетті. Kazakhstan Today Ақпараттық агенттігінің материалдарына авторлық құқық.